Audi e-tron prototype

Нa Жeнeвськoму aвтoсaлoні брeнд Audi прeдстaвив прoтoтип пeршoї пoвністю eлeктричнoї мoдeлі. Спoртивний пoзaшляxoвик пoєднує прoстір і кoмфoрт, трaдиційні для рoзкішниx aвтo, з зaпaсoм xoду, який рoбить йoгo цілкoм придaтним для пoвсякдeнниx пoїздoк. Дo пoчaтку сeрійнoгo вирoбництвa мaйжe 250 eкспeримeнтaльниx мoдeлeй прoйдуть випрoбувaння в eкстрeмaльниx умoвax пo всьoму світу.

 

Прoтoтип Audi e-tron прoпoнує oзнaйoмитися з пeршoю мoдeллю від брeндa з чoтирмa кільцями, щo oснaщeнa пoвністю eлeктричним привoдoм. Під кaмуфляжeм приxoвується спoртивний пoзaшляxoвик прeміум-клaсу, рoзрaxoвaний нa п'ять пaсaжирів з вeликoю кількістю бaгaжу — за простором і комфортом ця модель подібна до решти традиційних розкішних автомобілів Audi. Запас ходу дає змогу подорожувати на більші відстані, а широкий перелік варіантів заряджання дозволяє клієнтам їздити суто на електричній тязі, не потребуючи жодних компромісів. Серійна версія прототипу Audi e-tron може заряджатися на станціях швидкісного заряджання потужністю до 150 кВт. Усього за 30 хвилин позашляховик буде готовий до подолання наступного відрізку далекої подорожі. Електрична версія quattro буквально катапультує технологію повного привода у нову епоху і забезпечує належні ходові якості незалежно від типу дорожнього покриття. Продажі серійної версії Audi e-tron розпочнуться на європейському ринку наприкінці 2018 року. Автомобіль виготовляється на заводі з нульовим рівнем викидів вуглецю у Брюсселі.

 

«Створення першої моделі на суто електричній тязі стало важливою віхою для майбутнього компанії Audi», — заявив голова ради директорів AUDI AG Руперт Штадлер (Rupert Stadler). «У 2020 році наша лінійка продуктів включатиме три моделі з повністю електричним приводом: чотиридверний Gran Turismo, що являтиме собою серійну версію концепт-кара Audi e-tron Sportback, та модель з компактного сегмента, що приєднається до спортивного позашляховика. До 2025 року ми плануємо налагодити випуск понад 20 моделей електромобілів та гібридних автомобілів із заряджанням від мережі, що належатимуть до різних сегментів та відрізнятимуться за своїми концепціями», — пояснив генеральний директор Audi.

 

Акцент на високовольтній технології: дизайнерський камуфляж

Замість звичного для передсерійних версій камуфляжу для маскування прототипу Audi e-tron використано спеціально розроблену дизайнерами плівку, що буде привертати увагу до електропривода. По всій довжині бокової поверхні автомобіля простирається деформований напис «e-tron», неначе заряджений електроенергією. Літера «е» обвиває кришку багажного відсіку на рівні переднього крила і буквально електризує своїм виглядом. Оранжеві елементи, що нагадують схему високовольтної мережі, слугують візуальним підтвердженням того факту, що прототип Audi e-tron є повністю електричним автомобілем. Наприклад, нижню частину автомобіля прикрашає декор, що являє собою чергування чорних та оранжевих елементів. Виразні пороги з кольоровими вставками вказують на місце розташування акумуляторної батареї, що є енергетичним центром автомобіля.

 

Чотири континенти, понад п'ять мільйонів кілометрів: випробування в екстремальних умовах

До виходу на ринок першої повністю електричної моделі бренда з чотирма кільцями, що запланований на кінець поточного року, спортивний позашляховик має пройти тестові випробування на чотирьох континентах. У крижаному холоді Скандинавії чи пекельній спеці Африки, у високогір'ях Азії чи на північній петлі Нюрбургрингу, у транспортному потоці з частими зупинками у найбільших містах Китаю чи на американських автомагістралях — позашляховик з повністю електричним приводом повинен довести свою універсальність у ході безкомпромісних практичних випробувань в екстремальних умовах. Audi випробовує передсерійні версії автомобілів у режимі, орієнтованому на потреби клієнтів, в усіх кліматичних зонах від -20 до понад +50 градусів Цельсія (від -4° до +122 °F). Крім того, в усьому світі тривають інтенсивні випробування технології заряджання — важливого критерію, від якого залежить функціонування моделей з електроприводом на акумуляторних батареях. Для перевірки повного переліку варіантів заряджання випробування індивідуальних стандартів заряджання проводяться як у лабораторних умовах, так і в громадських місцях. Загалом у тестах беруть участь майже 250 прототипів Audi e-tron. Вони повинні будуть подолати понад п'ять мільйонів кілометрів (3 106 856 миль) — приблизний еквівалент 125 навколосвітніх подорожей та 85 000 годин у дорозі.

 

Інформація — www.audi.ua 

Комментарии и уведомления в настоящее время закрыты..

Комментарии закрыты.